FreeYourMind :  
Annenle yaşadığın diyalogun benzerini ben de yaşıyorum. Tek farkla annem yalnız değil. ama yanında beni istiyor yine de.. Çelişkilerini çok iyi anlıyorum..

FreeYourMind :  
Ev konusunu çok uğraştırmadan halledemez misin ?

[hepsini okudum]