murattstein :
sevmek nasıl bişi ya? :D
olmaz_olamaz :
valla ben çok feci severim...
hayattaki en büyük aşkım dediğim sevgilim beni hayatı sevmek olan birini bağlayamam diye terk etmişti:) düşün:)
haklı mıydı?? bilmiyorum ama eski sevgilim okuyorsan bunu öpüyorum kocaman:)))
murattstein :
eski sevgilinin uyeligimi var yoksa burada:D
nurich :
bende görmedim saçını bu arada... ne zaman görüyorum?
olmaz_olamaz :
murattii boşver evladım sen :))
aşkitooomm bu gece buluşalım semalarda :)))
murattstein :
verdim gitti:D
acoustic_pain :
o sana gore makbul ilişki canım :D
micrococus :
bende o makbul olana katildim =]]
olmaz_olamaz :
onur hangisi makbul bana söle bakiyim:)))
microşş seninde ifadeni alrım:))
[
hepsini okudum
]