murattstein :  
sevmek nasıl bişi ya? :D

olmaz_olamaz :  
valla ben çok feci severim...

hayattaki en büyük aşkım dediğim sevgilim beni hayatı sevmek olan birini bağlayamam diye terk etmişti:) düşün:)

haklı mıydı?? bilmiyorum ama eski sevgilim okuyorsan bunu öpüyorum kocaman:)))

murattstein :  
eski sevgilinin uyeligimi var yoksa burada:D

nurich :  
bende görmedim saçını bu arada... ne zaman görüyorum?

olmaz_olamaz :  
murattii boşver evladım sen :))


aşkitooomm bu gece buluşalım semalarda :)))

murattstein :  
verdim gitti:D

acoustic_pain :  
o sana gore makbul ilişki canım :D

micrococus :  
bende o makbul olana katildim =]]

olmaz_olamaz :  
onur hangisi makbul bana söle bakiyim:)))

microşş seninde ifadeni alrım:))

[hepsini okudum]