ya noluyo bu kadına ya? ben bi bunu bi de bi kızçe daha var onu anlayamadım. yani benim yapmam gereken bir şey var mı mutlu olman için? çiçek alıp gelsem? kiralık katil tutuyim mi seni öldürsün? noluyo lan? hani bahar gelmişti? :((
futile :
zaten sorun o, sıcak yaramıyo kendisine
fou :
bahar bana ancak kıçını gösterir ve evet sıcak kesinlikle yaramıyor..anasını satayım.