fulyacım belli oldu mu erasmus sonucu? dındın dındıın!
nantes :
evet canım belli oldu ve kazanamadım malesef.seneye tekrar denemek istiyorum.
waffle :
pasaport filan deyince gidiyosun sandım. olsun fulyacım bak ben de gelmeseydim diyorum, bitse de gitsek diyorum. okulum uzadı filan =( pişmanım yani..
nantes :
pişman mısın! :( öyle söyleme ceyda, yeni bir yer görme fırsatı yakaladın ileride iyi ki gitmişim dersin kesin.yazın 2 haftalığına portekize gidiyorum da o yüzden pasaport :)