Hayatımızın birçok dönemi paralel gidiyor...Ben de anladım bunları kuzen...ve en önemlisi ise yargılamadan yaşamak insanları, kendini, hayatı...Sanırım bunu becerebiliyorum ben de....
arjen :
bunu becermek yalnızlaştırıyor insanı be kuzen... öğrenmek mi iyi öğrenmemek mi bilmiyorum:(
nilay :
İki tarafı var kuzen...Evet bi taraftan yalnızlaştırılırken diğer taraftan da mesela ben seni sen de beni anlamayı becerebildiğimiz için kendi içimizde çoğalıyoruz...Bazen kalabalık olmak çok da iyi değildir...Ama zordur...Biliyorum...