nilay :  
Hayatımızın birçok dönemi paralel gidiyor...Ben de anladım bunları kuzen...ve en önemlisi ise yargılamadan yaşamak insanları, kendini, hayatı...Sanırım bunu becerebiliyorum ben de....

arjen :  
bunu becermek yalnızlaştırıyor insanı be kuzen... öğrenmek mi iyi öğrenmemek mi bilmiyorum:(

nilay :  
İki tarafı var kuzen...Evet bi taraftan yalnızlaştırılırken diğer taraftan da mesela ben seni sen de beni anlamayı becerebildiğimiz için kendi içimizde çoğalıyoruz...Bazen kalabalık olmak çok da iyi değildir...Ama zordur...Biliyorum...

[hepsini okudum]