davuloğul :  
lan manyak, farketmişsin ya, buna da şükür. ya hiç farketmeseydin de jüride yüzüne vursalardı? offff...

futile :  
yok yok öle bişi diil. hani olsa da olur olmasa da, yokluğunu bi ben anlarım yani :)
ama koyabilirsem çoook iyi olacak. allah italyanlar'a el çabukluğu marifet versin, dileğim budur :))

davuloğul :  
:) buna sevindim.

[hepsini okudum]