lametadellamela :
:D
ahuha ellerine sağlık yeğenin :D
morlanet :
al bi hatun daha (:
lametadellamela :
:D
her yaşla her daim dayanışma (;
siz yapında görelim:D
sporkgirl06 :
Ben geldim lameemmm!
Lazim olursam sesleniverirsin:D :P
lametadellamela :
hoşgeldin balım, gıymatlım:D
morlanet :
yiyin lan başınızı (:
beni yenemezsiniz.
en büyük benim ,en büyük benim(Rocky'nin dayak yiyip sonradan yenmiş ses tonuyla,ağız göz patlak (: )
sporkgirl06 :
Lame, benim sezdigim tedirginligi sen de hissediyor musun?:)
lametadellamela :
(:
ahuaha seni biz yemeyiz doğru, senin hakkında yeğen gelir :D
ona havale:D
ahauha
morlanet :
Aşkıma laf yok. Severde döverde (:
lametadellamela :
Laf etmedim zaten, seviyorum kendisini:D
morlanet :
onu sevmeyen ölsün (:
[
hepsini okudum
]