lametadellamela :  
:D
ahuha ellerine sağlık yeğenin :D

morlanet :  
al bi hatun daha (:

lametadellamela :  
:D
her yaşla her daim dayanışma (;
siz yapında görelim:D

sporkgirl06 :  
Ben geldim lameemmm!
Lazim olursam sesleniverirsin:D :P

lametadellamela :  
hoşgeldin balım, gıymatlım:D

morlanet :  
yiyin lan başınızı (:
beni yenemezsiniz.
en büyük benim ,en büyük benim(Rocky'nin dayak yiyip sonradan yenmiş ses tonuyla,ağız göz patlak (: )

sporkgirl06 :  
Lame, benim sezdigim tedirginligi sen de hissediyor musun?:)

lametadellamela :  
(:
ahuaha seni biz yemeyiz doğru, senin hakkında yeğen gelir :D
ona havale:D
ahauha

morlanet :  
Aşkıma laf yok. Severde döverde (:

lametadellamela :  
Laf etmedim zaten, seviyorum kendisini:D

morlanet :  
onu sevmeyen ölsün (:

[hepsini okudum]