wanda :
=)
davuloğul :
anket yapıyım mı? :P
futile :
yap ulen yap ! :P
davuloğul :
vayy günceme bak, ok ok... düşünürüs bişeyler...
wolkaan :
hakikaten anketsizlikten başım agrıyor :p
davuloğul :
e ben yaptım yine bi oyunlu antin kuntin bişiler bu sefer kimse tınmadı.
wolkaan :
görmedimki dün geceden beri pc yüzü görmedim calıs calıs calıs anketi ihmal etmişim tuh :p
[
hepsini okudum
]