wanda :  
=)

davuloğul :  
anket yapıyım mı? :P

futile :  
yap ulen yap ! :P

davuloğul :  
vayy günceme bak, ok ok... düşünürüs bişeyler...

wolkaan :  
hakikaten anketsizlikten başım agrıyor :p

davuloğul :  
e ben yaptım yine bi oyunlu antin kuntin bişiler bu sefer kimse tınmadı.

wolkaan :  
görmedimki dün geceden beri pc yüzü görmedim calıs calıs calıs anketi ihmal etmişim tuh :p

[hepsini okudum]