anakinskywalker :  
Yönetime mi mesaj attın şifre için?İlk kullanıcılığındaki epostanı biliyorsan bak bu işe yarayabilir.

www.guncem.com/index.php?a=sifremi_unuttum

davuloğul :  
:)

Shirin :  
öneri kısmından ulaşmaya çalıştım işte ne biliyim ;)) o zamanlar çok tazeydi herşey..
gel de şimdi onun hangi maile gönderildiğini hatırlaaa..o zamanlar bir sürü mailim vardı ki benimm ;))

anakinskywalker :  
Direk yöneticilere mesaj at bence o zaman.O şekilde genelde çabuk geri dönüş yapıyorlar.Ben de 7 senedir güncemdeyim bu nickim yeni ama genelde çabuk dönüyorlardı öyle biliyorum.

Shirin :  
valla yöneticilerin nicklerini pek bilmiyorum ama anasayfada bilgide arke yazıyordu ona gönderdim..sadece nickimi sevdiğim içindi..onun dışında bunda daha çoook günce var ;) voltran oluşturulabilse ne kadan mikemmel olurdu ;))

anakinskywalker :  
Ne diyeyim inşallah olur yaa :) ultra shirin bir durum olurdu :)

[hepsini okudum]