olmaz_olamaz :
ne tesadüf yoksa baban mı:P biliyorum iğrençç bi espiri oldu:))
domates zeytin yağı kekik cnm:)
murattstein :
evet babam olmalı :D:Dhatta size baba diyebilirmiyim faslıda yaşandı:P
onu genelde yeşil zeytinde yapıyorum kekiğe ilaveten pıl biberde ekliorm:D bazen bir ekmekle bir kase zeytini yediğim günlerde oldu:D:D
olmaz_olamaz :
öğrencilik yani:)
murattstein :
evet güzel zamanlardı:D
[
hepsini okudum
]