olmaz_olamaz :  
ne tesadüf yoksa baban mı:P biliyorum iğrençç bi espiri oldu:))

domates zeytin yağı kekik cnm:)

murattstein :  
evet babam olmalı :D:Dhatta size baba diyebilirmiyim faslıda yaşandı:P


onu genelde yeşil zeytinde yapıyorum kekiğe ilaveten pıl biberde ekliorm:D bazen bir ekmekle bir kase zeytini yediğim günlerde oldu:D:D

olmaz_olamaz :  
öğrencilik yani:)

murattstein :  
evet güzel zamanlardı:D

[hepsini okudum]