murattstein :
damadın eniştesi ne taktı? :D
metalmimita21 :
o kadarını göremedim :D
murattstein :
ok bu akşam bnde görim rüyayı:)
metalmimita21 :
ne rüyası :D
murattstein :
amerikan rüyası:D
metalmimita21 :
aa ! :D
[
hepsini okudum
]