murattstein :  
damadın eniştesi ne taktı? :D

metalmimita21 :  
o kadarını göremedim :D

murattstein :  
ok bu akşam bnde görim rüyayı:)

metalmimita21 :  
ne rüyası :D

murattstein :  
amerikan rüyası:D

metalmimita21 :  
aa ! :D

[hepsini okudum]