u_z_u_n :  
HEPİCİİNİ YE BENCE :)

Shirin :  
yaa yiyemedim hepsiniiiiii
gözüm doymadı ama karnım tıka basa dolduuu..şimdi yeşil soğanla uğraşıyorum off geğiresim geliyor..garkgarkk

u_z_u_n :  
ıyyy iğrenç :)

Shirin :  
biliyorum ;))

[hepsini okudum]