u_z_u_n :
HEPİCİİNİ YE BENCE :)
Shirin :
yaa yiyemedim hepsiniiiiii
gözüm doymadı ama karnım tıka basa dolduuu..şimdi yeşil soğanla uğraşıyorum off geğiresim geliyor..garkgarkk
u_z_u_n :
ıyyy iğrenç :)
Shirin :
biliyorum ;))
[
hepsini okudum
]