yalnız bişey diycem, aynı benim ruh halimmiş, ve ben de yüksek lisanstayım ya. yüksellik bize yaramıyo demek ki. sana nazaran yaptığım hesaplamalara göre düzelmem 3 yıl alıcak. vay bee. daha çok var.
wanda :
yüksek lisans yaramadı ruhuma ama kiloma yaradı 8 kilo aldım o şerefsiz dönem yüzünden:P ben ettim sen etme aman diyim :)
davuloğul :
artık çok geç wanda, çok geç... 9 kilograms diyorum.
wanda :
sanırım ruhtan eksilen bünyeye ekleniyor, ondan böyle oluyoruz :)
futile :
lan ruh 21 gr diil miydi? biz niye böle kat be kat alıyoruz anasını satim?
wanda :
uzaydaki ağırlığı 21 g:P
davuloğul :
hakkaten yaa, kantarın topuzu hep bizim aleyhimize çalışıyor kardeşim. isyan edicem şimdi ya.