Toptan mı bitiyor dizi?Çok sinir oluyorum ama izlemeden de durulmuyor :D
Shirin :
şimdi öncelikle şunu belirtmeliyim nickin 2-3 gündür tekerleme gibi dilimde.höytt tadelle deyip bırakıyorum sonunda pes edip.bi de evet ben de sinir oldum.ulan behlül ulann bok vardı uçkuruna sahip çıkamıcak diye.bihteri de öldüresim var..
morlanet :
21 Haziran Bayram ilan edilmeli
lametadellamela :
ahauah :D iyiymiş:D
21 değil 24
sanane kardeşim, ben üzüntü duyuyorum bitcek diye:D
morlanet :
sen isteyenlere seks hikayeleri anlatırım bol entrikalı (: ama yok illa görmek isteriz derlerse ona bişey diyemem (:
lametadellamela :
uyus:D
morlanet :
"sen" yazmışım o "ben" olacaktı, yanlış anlaşılmasın (: