anakinskywalker :  
Toptan mı bitiyor dizi?Çok sinir oluyorum ama izlemeden de durulmuyor :D

Shirin :  
şimdi öncelikle şunu belirtmeliyim nickin 2-3 gündür tekerleme gibi dilimde.höytt tadelle deyip bırakıyorum sonunda pes edip.bi de evet ben de sinir oldum.ulan behlül ulann bok vardı uçkuruna sahip çıkamıcak diye.bihteri de öldüresim var..

morlanet :  
21 Haziran Bayram ilan edilmeli

lametadellamela :  
ahauah :D iyiymiş:D
21 değil 24
sanane kardeşim, ben üzüntü duyuyorum bitcek diye:D

morlanet :  
sen isteyenlere seks hikayeleri anlatırım bol entrikalı (: ama yok illa görmek isteriz derlerse ona bişey diyemem (:

lametadellamela :  
uyus:D

morlanet :  
"sen" yazmışım o "ben" olacaktı, yanlış anlaşılmasın (:

lametadellamela :  
bennim anlatmaya değer hikayem yok zaten:D

morlanet :  
hikayeden bol ne var (:

[hepsini okudum]