davuloğul :  
ahahaha ayağımı yerden kessin mi? nefes alması yeter be fütücüm. şu halimize bak. :P

futile :  
o da araba yorumu aslında :P

davuloğul :  
hı hı. eminim öyledir. :)

futile :  
öhm öhm :P

müptezel :  
allahım şu m. ye bak kendi çığırdan çıktı bide insanları ayartıyo :))

futile :  
euhue kim kimi ayartıyo orası meçhul valla :)

[hepsini okudum]