davuloğul :
ahahaha ayağımı yerden kessin mi? nefes alması yeter be fütücüm. şu halimize bak. :P
futile :
o da araba yorumu aslında :P
davuloğul :
hı hı. eminim öyledir. :)
futile :
öhm öhm :P
müptezel :
allahım şu m. ye bak kendi çığırdan çıktı bide insanları ayartıyo :))
futile :
euhue kim kimi ayartıyo orası meçhul valla :)
[
hepsini okudum
]