şu pozitif şeylere de yoğunlaşma da bi yetenek bence
Cala :
Evet bi yetenek ama herkesin sahip olduğu türden bi yetenek bence. Sadece bazıları (belki de çoğu) farkında değil :)
karel :
evet evet bende bu çoğunluktayım hatta =D
Cala :
Bu çoğunluktan çıkmanın yolu kendini olduun gibi kabullenmek ve de sevmekten geçiyo :D Söylmesi kolay, yapması zor..ama gerçekten istersen oluyo, inan. Bazen bazı şeyleri de deneyimlemek gerk yolun ne olduğunu anlamak için. Hiç bişey kalmamalı içinde
Cala :
Hiç bişey kalmamalı içinde derken, insanın kendini sevmemek için kendine verdiği bahaneleri kastettim. Sevgiye muhtaçlık fln.. Yanlış anlaşılmaya, içinden kötü bi şey geçerse de gidip yapılmalı demek istemedim :)