persephonee :
izmirli olmayan anlayamaz, tipki benim senin bursa sevgini anlayamayacgim gibi;)
axiyim :
Bursaya gelip görmen gerek ve artı burda yaşaman gerek:) ne kadar güzelliği bünyesinde barındırdığını ozaman rahat anlarsın:)
[
hepsini okudum
]