persephonee :  
izmirli olmayan anlayamaz, tipki benim senin bursa sevgini anlayamayacgim gibi;)

axiyim :  
Bursaya gelip görmen gerek ve artı burda yaşaman gerek:) ne kadar güzelliği bünyesinde barındırdığını ozaman rahat anlarsın:)

[hepsini okudum]