futile :
izmir olsun bence :)
kendime yandaş aradığımdan falan değil kesinlikle :)
wanda :
ehehe kalabalıklaşıyor muyuz ne gitgide?=)
futile :
bence lazım :)
pine :
bakcez :)şimdiden başladım dil öğrenmeye, geliom gidiom gevrek...
clementine :
vapur'u da öğrenmelisin...
wanda :
booooyoooozzz :P
pine :
yavaş yavaş ablası, öğrenicek hepsini
pine :
bu arada arkadaşım, siz izmirliler nasıl pazarlama ustası insanlarsınız yaa, şeytanın avukatı resmen..
futile :
sen bi de bardacık yersen ohooo, başka yere gitmezsin :)
[
hepsini okudum
]