futile :  
izmir olsun bence :)
kendime yandaş aradığımdan falan değil kesinlikle :)

wanda :  
ehehe kalabalıklaşıyor muyuz ne gitgide?=)

futile :  
bence lazım :)

pine :  
bakcez :)şimdiden başladım dil öğrenmeye, geliom gidiom gevrek...

clementine :  
vapur'u da öğrenmelisin...

wanda :  
booooyoooozzz :P

pine :  
yavaş yavaş ablası, öğrenicek hepsini

pine :  
bu arada arkadaşım, siz izmirliler nasıl pazarlama ustası insanlarsınız yaa, şeytanın avukatı resmen..

futile :  
sen bi de bardacık yersen ohooo, başka yere gitmezsin :)

[hepsini okudum]