acoustic_pain :  
supermiş :D bir de 600 tl faturanın 220 tl sının vergi ot bok oldugunu dusun :D

futile :  
e o da var tabi, insanı çileden çıkarıyorlar.

futile :  
"özel iletişim vergisi"ymiş. nesi özel bu iletişimin? bildiğin adi telefon işte !

davuloğul :  
içeride olmanın haklı gururunu... argh pardon o başkaydı:P içeride olmanın nasıl bişi olduğunu sen de öğrendin. yani o ilk buluşmamızı ben ertelerken... öhm! anladın sen. :)

futile :  
aaah ah kendim ettim kendim buldum çok fena !

[hepsini okudum]