nilay :  
Benim sadece bir beyazım var hahaha Ama kırışıklık çook:)

arjen :  
benımde bir kaç siyahım varrr:) İdare ediceksiniz beni böyle artık ne yapalım:)

akarat :  
ihtiyar heyeti:P

nilay :  
hahaha

arjen :  
valla ihtiyarlığımız çekilmez ahmet bizim. bize bakmak zorunda kalacaksın... sana da üzülüyorum:)

akarat :  
ne yapalım başa gelen çekilir, hastaneye felan götürürüm sizi :P ama normalde bişiyiniz yoktur alaman dede misali :)))

[hepsini okudum]