nilay :
Benim sadece bir beyazım var hahaha Ama kırışıklık çook:)
arjen :
benımde bir kaç siyahım varrr:) İdare ediceksiniz beni böyle artık ne yapalım:)
akarat :
ihtiyar heyeti:P
nilay :
hahaha
arjen :
valla ihtiyarlığımız çekilmez ahmet bizim. bize bakmak zorunda kalacaksın... sana da üzülüyorum:)
akarat :
ne yapalım başa gelen çekilir, hastaneye felan götürürüm sizi :P ama normalde bişiyiniz yoktur alaman dede misali :)))
[
hepsini okudum
]