kundante :  
dövme tam zamanında gelmiş bence.

EnglishBeefcake :  
Başka birisine dönüşürken kendisi kalabilmeyi de herkes beceremez ;)

Özlemişim cümlelerinizin "biricik" tonunu ve dövmeyi çok merak ettim

scissorhands :  
aylavyu

sayrı :  
kurban olduğum canım.

doriangray :  
hos-

tube :  
ösledim...

superisi :  
iyi yazmışsın ama sonunu yıldız tilbe gibi bitirmişsin. olsun. yine de güzel :)

Sinirsek :  
öpüyorum hepinizi ayrı ayrı ve kalpten.

peri, ama yıldız da güzel ya zaten :)

lala :  
yavlum, o kizil yildiz miydi yahu? amma da stylish olmus, hic kondurmadim. peeeh

[hepsini okudum]