kundante :
dövme tam zamanında gelmiş bence.
EnglishBeefcake :
Başka birisine dönüşürken kendisi kalabilmeyi de herkes beceremez ;)
Özlemişim cümlelerinizin "biricik" tonunu ve dövmeyi çok merak ettim
scissorhands :
aylavyu
sayrı :
kurban olduğum canım.
doriangray :
hos-
tube :
ösledim...
superisi :
iyi yazmışsın ama sonunu yıldız tilbe gibi bitirmişsin. olsun. yine de güzel :)
Sinirsek :
öpüyorum hepinizi ayrı ayrı ve kalpten.
peri, ama yıldız da güzel ya zaten :)
lala :
yavlum, o kizil yildiz miydi yahu? amma da stylish olmus, hic kondurmadim. peeeh
[
hepsini okudum
]