futile :
çikolata taklidi? hmmm, hayal gücüm zorlandı resmen !
wolkaan :
afillidir taklitlerim:p
futile :
hala çözemedim, ancak eriyen bi çikolata düşünebildim
wolkaan :
bosver futile karnım agrıyo benim ya napıcaz?
futile :
buscopan!
wc !
wolkaan :
uyusam daha iyi olcak galiba:p
acoustic_pain :
yok abi sen otis abiyi de solda sıfır bıraktın ya :D
wolkaan :
karın agrısındamı :p
[
hepsini okudum
]