futile :  
çikolata taklidi? hmmm, hayal gücüm zorlandı resmen !

wolkaan :  
afillidir taklitlerim:p

futile :  
hala çözemedim, ancak eriyen bi çikolata düşünebildim

wolkaan :  
bosver futile karnım agrıyo benim ya napıcaz?

futile :  
buscopan!

wc !

wolkaan :  
uyusam daha iyi olcak galiba:p

acoustic_pain :  
yok abi sen otis abiyi de solda sıfır bıraktın ya :D

wolkaan :  
karın agrısındamı :p

[hepsini okudum]