10 yıl sonra:
Ahah.. Hayvan gibi güzel yazmışım lan?!.. Hele arada askerde olduğum ve bir önceki güncenin hiç anlaşılmadığı falan düşünülürse epey güzel yazmışım aslında..
SwaLLoweD :
Hiç kimsenin anlamak için hiç bir sebebi olmaması, sebebi olsa bile bambaşka kriterlerden bakıp imajı eğip bükmek zorunda olması epey acı aslında buradan bakınca. Meeh.. Zaten ne demişiz ki? Hep tam da bunu dememiş miyiz?