iett :
jammer...
wiolet :
evet ya dimi :)
saolasın,
zülfikar :
sen olmadan hep iki kişilik yaşıorum ... :/
bu da ayrı bi duygu olsa gerek ...
aynı mıdır yoksa_?
wiolet :
sen iki kişilik yaşamayı başarmışsın
farklı yani
onunda ayrı bi güzelliği vardır eminim
zülfikar :
başarmak_! sanmıyorum .. kıvrım kıvrım kıvranıyorum ....
[
hepsini okudum
]