iett :  
jammer...

wiolet :  
evet ya dimi :)
saolasın,

zülfikar :  
sen olmadan hep iki kişilik yaşıorum ... :/
bu da ayrı bi duygu olsa gerek ...
aynı mıdır yoksa_?

wiolet :  
sen iki kişilik yaşamayı başarmışsın
farklı yani
onunda ayrı bi güzelliği vardır eminim

zülfikar :  
başarmak_! sanmıyorum .. kıvrım kıvrım kıvranıyorum ....

[hepsini okudum]