ha bi de az önce bişeye ilk defa şahit olmama neden oldun futile :)
futile :
euheu yorumu değiştirdim, onu mu diyosun? :) yazınca aklıma o geldi, değiştiresim geldi,ehe
acoustic_pain :
herseye inat gidip yuzesim var :)
futile :
misss iki kulaç da benim için at !
olmaz_olamaz :
bence uyu yada çiğdem çitle:))
çekirdek diosunuz ya:))
sporkgirl06 :
Sailor olmak iyidir, iyi:D Gerekir bazen:)
Boyle olmasi kotu olmus tabi, insan calismaya baslamadan butun guvenini yitiriyor:( Bu d. kaptan seni yurtdisina cikaricam diye marmaradan falan alip memleketin akdeniz kiyilarina birakmasin? Tekin dgl sn
acoustic_pain :
yok artık :) bizim sektörde böle şyler olası ama bu tip şanssızlıkların hep beni bulması delirtiyor :))
sporkgirl06 :
Ne biliyim valla. Biraz televizyon izliyim dedim, eski filmlerde oyle yaptiklarini gordum. Almanyaya goturcez deyip, Istanbula goturuyorlardi:)
acoustic_pain :
ha ben de ilyas salman ve tayfası oluyorum sanırım :D banker maho kadar yetenekli değiller kandıramazlar beni :P
sporkgirl06 :
Hih.. Aynen oyle oluyorsun:) Hem ben merak etmiyorum ama sen endiselenmeye baslayabilirsin:D Spork ile ayni ulke sinirlari icinde olmak zorunda kalabilirsin:P