futile :  
bir avuç küfür, iyi geliiir.


acoustic_pain :  
aganiginaganigiiiiiiiiiiiieee :D :D

acoustic_pain :  
ha bi de az önce bişeye ilk defa şahit olmama neden oldun futile :)

futile :  
euheu yorumu değiştirdim, onu mu diyosun? :) yazınca aklıma o geldi, değiştiresim geldi,ehe

acoustic_pain :  
herseye inat gidip yuzesim var :)

futile :  
misss iki kulaç da benim için at !

olmaz_olamaz :  
bence uyu yada çiğdem çitle:))


çekirdek diosunuz ya:))

sporkgirl06 :  
Sailor olmak iyidir, iyi:D Gerekir bazen:)

Boyle olmasi kotu olmus tabi, insan calismaya baslamadan butun guvenini yitiriyor:( Bu d. kaptan seni yurtdisina cikaricam diye marmaradan falan alip memleketin akdeniz kiyilarina birakmasin? Tekin dgl sn

acoustic_pain :  
yok artık :) bizim sektörde böle şyler olası ama bu tip şanssızlıkların hep beni bulması delirtiyor :))

sporkgirl06 :  
Ne biliyim valla. Biraz televizyon izliyim dedim, eski filmlerde oyle yaptiklarini gordum. Almanyaya goturcez deyip, Istanbula goturuyorlardi:)

acoustic_pain :  
ha ben de ilyas salman ve tayfası oluyorum sanırım :D banker maho kadar yetenekli değiller kandıramazlar beni :P

sporkgirl06 :  
Hih.. Aynen oyle oluyorsun:) Hem ben merak etmiyorum ama sen endiselenmeye baslayabilirsin:D Spork ile ayni ulke sinirlari icinde olmak zorunda kalabilirsin:P

[hepsini okudum]