alıntının senin için geçerli olduğunu düşünmüyorum, tersine değerinin gayet farkındasın bence
kinyas :
sen yaşıyon bu hayatı yemin ederim hehe:)
persephonee :
Yasamin degerini unutmak yasayan bir olu oldugum gercegine cikariyor beni ki bu da bir nevi intihar benim icin,
ben unutmamanin yolunu seyahat ile buldum,
umarim herkes bir gun kendi yolunu bulur;)
persephonee :
alintinin benim icin gecerli olmadigini dusunmene de sevindim, kendimi baskalarinin gozunden gormeyi cok seviyorum ve eger boyle dusunuyorsan,
demek ki biraz yol katetmisim;)