katze :  
Evlenmeye kararlı bir erkek kadınını her haliyle kabul ediyor siralim.. Benim eşim benim kaprislerime, huysuzluğuma, huzursuzluğuma şahit olmuş bir erkek ve bütün bu özelliklerimi evlenmeden önce biliyordu.. Beni kabul ederken bilerek etti yani..

katze :  
sende tabii her halini göstermelisin evlenmeden önce.. seven insan her halinle taşıyor başında inan bana.Maşallah problemimiz yok bu konuda. Ben çoğunlukla ufak bir kız çocuğuyum.. Bazen nasıl bu kadar sabırlı oluyor demeden edemiyorum kendi kendime.

petitbeurre :  
lololo siral

olmaz_olamaz :  
ablacığımmm söylediklerin için teşekkür ederimm çok bunların ışığında sanırım benim sevgilimde aynısını yapıyor:))))


petit:sensin lololo ne demek lem o:))

petitbeurre :  
lololo tuba vardı ya bi ara, içimden geldi seni ona benzettim bi an:)

sporkgirl06 :  
Kizim kurcalayip durma iste:)

Mutlusun, ne guzel... :D

olmaz_olamaz :  
haha saol semra ya:))

spork şekerim kurcalamazsam hayat nasıl geçer:)

sporkgirl06 :  
Seni bilmiyorum ama benim bugun hayatim surekli "o beni prenses peri saniyor" diye mirildanarak gecti:D
Seneler var ben o sarkiyi duymayali, baska hic bir yerini de hatirlamiyorum:)

olmaz_olamaz :  
sen evleniyosun dimi bi de:)

sporkgirl06 :  
Yok yahu!
O nerden cikti?!?

sporkgirl06 :  
Ayy ben biliyorum nerden ciktigini.. Guncemden...
Tamamen bir yanlis anlasilma siralim:D Evlendigim falan yok:)

olmaz_olamaz :  
hehehe onu anlamıştımda yanlış anlamanın mealini bilmiyordum fıstığım:))

sporkgirl06 :  
Anlatayim sonra:)

olmaz_olamaz :  
oluur:)

[hepsini okudum]