davuloğul :
ajda'yla, pink martini'ye beraber gidelim yıvrım, romantik yapalım baş başa. :)
futile :
en birbirine yakın olanlar da onlar zaten
giderik :)
davuloğul :
duygusal parçalarda çakmak da çakar mıyız eşlik ederken? :P
futile :
benim çakmaaam yok, ben böle ışıklı şeytan boynuzu istiyorum ya da melek şeysi.
davuloğul :
ben ajda pekkan konserinde heyecanımı ve neşemi sunmak ve paylaşmak için vuvuzela çalmak istiyorum.
futile :
bak o olmaz işte
o alet yüzünden ben maç seyredemedim sen ne diyosun. bi de anam babam bana deli gözüyle bakmıştı.
daha ne olduğunu bilmiyoduk, ben sürekli " yahu bi uğultu var" diyodum, bizimkiler de duymadıklarından yok canım ne uğultusu, ...
futile :
... otobüs geçmiştir" diyorlardı. sonradan ortaya çıktı da rahatladım. ıyk !
şekli güzel ama yaw, ses çıkarmayanından alabilirik !
verita :
şeytan bozynuzu veya melek şeysi tuttum bunları :))bunlarla foto da çektir bak merak ederiz yoksa:P
futile :
boy boy çektirip avatar yapıcıiiiim, gidersem :)
verita :
tamam facebooka da koy :)millet görüp kıskansın ;)
Ali_the_Great :
Prince of Darkness...
[
hepsini okudum
]