davuloğul :  
ajda'yla, pink martini'ye beraber gidelim yıvrım, romantik yapalım baş başa. :)

futile :  
en birbirine yakın olanlar da onlar zaten
giderik :)

davuloğul :  
duygusal parçalarda çakmak da çakar mıyız eşlik ederken? :P

futile :  
benim çakmaaam yok, ben böle ışıklı şeytan boynuzu istiyorum ya da melek şeysi.

davuloğul :  
ben ajda pekkan konserinde heyecanımı ve neşemi sunmak ve paylaşmak için vuvuzela çalmak istiyorum.

futile :  
bak o olmaz işte
o alet yüzünden ben maç seyredemedim sen ne diyosun. bi de anam babam bana deli gözüyle bakmıştı.

daha ne olduğunu bilmiyoduk, ben sürekli " yahu bi uğultu var" diyodum, bizimkiler de duymadıklarından yok canım ne uğultusu, ...

futile :  
... otobüs geçmiştir" diyorlardı. sonradan ortaya çıktı da rahatladım. ıyk !

şekli güzel ama yaw, ses çıkarmayanından alabilirik !

verita :  
şeytan bozynuzu veya melek şeysi tuttum bunları :))bunlarla foto da çektir bak merak ederiz yoksa:P

futile :  
boy boy çektirip avatar yapıcıiiiim, gidersem :)

verita :  
tamam facebooka da koy :)millet görüp kıskansın ;)

Ali_the_Great :  
Prince of Darkness...

[hepsini okudum]