futile :  
ben yine izmir diyorum :P

pine :  
yaa arkadaşım hep aynı saatlerde günceye girilir mi yaaa. :)

futile :  
ben bugün bütün gün bilgisayar başındayım :)

wanda :  
jant mevzuunu biliyosun :P

[hepsini okudum]