bencede ona posası kalmış bide ben bu ilk hikayeye çok gülmüştüm gene güldüm senin o halin canlandı gözümde=D
wiolet :
küllükle çakmak olayında koptun dimi :))
mehmet hala benle dalga geçiyo :D
karel :
evet ya koptum cidden çünkü o halini gözümde canlandırabiliyorum=D
KeMaNnCı :
sanırım alaturkasın.türk filmlerinden...biraz saray kokusu sinmiş,biraz da gerçek dünya fırınından taze çıkmışsın dumanın üstünde sokağı sarmış kokun,belli ki pişmişsin.kıymetini bilensin.başkaları da bilir sen bildiğin için.sevimlisin,sevdim,ala...