karel :  
bencede ona posası kalmış bide ben bu ilk hikayeye çok gülmüştüm gene güldüm senin o halin canlandı gözümde=D

wiolet :  
küllükle çakmak olayında koptun dimi :))
mehmet hala benle dalga geçiyo :D

karel :  
evet ya koptum cidden çünkü o halini gözümde canlandırabiliyorum=D

KeMaNnCı :  
sanırım alaturkasın.türk filmlerinden...biraz saray kokusu sinmiş,biraz da gerçek dünya fırınından taze çıkmışsın dumanın üstünde sokağı sarmış kokun,belli ki pişmişsin.kıymetini bilensin.başkaları da bilir sen bildiğin için.sevimlisin,sevdim,ala...

wiolet :  
bak bu seferde benim gözlerim yaşardı :)

KeMaNnCı :  
ağlamak size hiç yakışmıyor kuzum.size gülmek yaraşır efennim... (zeki müren'in sesinden) :)

wiolet :  
inşallah efendim sizde hep gülünüz :))

[hepsini okudum]