olmaz_olamaz :
şöle göl kenarında bi ev istiyorum ormanının içinde dere de olabilir...
kimsecikler olmasın bi ben bi de hizmetçileirm olsun:D:D 1 ay versinler bana yemin ederim öle bi motive olurum ki:))
murattstein :
hanım hanım kendine gel lamba cini değilim:D:D:D
valla sessizlik gibisi yok:)
olmaz_olamaz :
ahahah olsan fena olmazdı sanki:)
murattstein :
lamba olurda cin olmaz bnden:D
olmaz_olamaz :
misal nası bi lamba?
murattstein :
abajur:D
olmaz_olamaz :
senden abajur olmaz!!
murattstein :
florasan? :D
olmaz_olamaz :
ı ıh...
murattstein :
ne olur? :)
olmaz_olamaz :
sölemiim kendin anla diye bekledim ama olmadı:)))
ampul ampulllll:)))
murattstein :
:D::D:D yuh:D
olmaz_olamaz :
:Pp
[
hepsini okudum
]