Hayaller gerçek olabiliyor bitanem :o) Sabırlı ol.. İnan bana muradına eriyorsun sonunda :o)) ablan gibi en kısa zamanda diliyorum hayallerinin gerçek olmasını :o)) Ben yaşıyorum benzer diyalogları.. Harika...
ablacımm çok keyifli oluyor dimi:)) hehehe:))) inşallah olur inşallah:)
katze :
Hemde nasıl :o)) Biz evimizde çok güzel vakit geçiriyoruz.. Ve çok eğleniyoruz.. Esprili, kaprisli aklına gelebilecek her şekilde keyifli zaman anlayacağın.. Ve çok gülüyoruz.. Her şeyde kendimize pay çıkartabiliyoruz.. İnanılmaz keyifli yani..
nurich :
şu ara farklı dünyalardayız. ben bu ara uzak durayım senden. pisliğe bulaşma sen :(
katze :
En kısa zamanda Allah sana da yaşatsın inşallah ablacım :o)
olmaz_olamaz :
ablacım inşallah sizinde hep daim olur bu dialoglarınız:)))
bana bak pislik değilsin sen...
katze :
amin canım..
nurich :
biliyorum pislik değilim ben amaq heryerim pislik dolu
olmaz_olamaz :
onlardann yavaş yavaş kurtulacasın
petitbeurre :
İnsan hayatının sadece %1ini kaplayan en güzel en güzel anlar bunlar, ertelememek lazım
Shirin :
ne güzel duygularr,paylaşımlarrr..
dilediğin gibi devam etsin inş. ''aynı ben''arkadaşım ;))
olmaz_olamaz :
semracım parasızlığın gözü kör olsun diyorum:))
"aynı ben" arkadaşım amiinnn:)
petitbeurre :
Haklısın ya, parasız buluşulmuyor bile. Parasızlıktan kavuşamayan sevgililerin ruhu şad olsun. Ko bi kadeh :)