murattstein :  
çok ormantik olmuş:P

şaka şaka güzel yardırmışsın:D

katze :  
oyy kuzum hayalini severim senin :o))

Hayaller gerçek olabiliyor bitanem :o) Sabırlı ol.. İnan bana muradına eriyorsun sonunda :o)) ablan gibi en kısa zamanda diliyorum hayallerinin gerçek olmasını :o)) Ben yaşıyorum benzer diyalogları.. Harika...

olmaz_olamaz :  
romantizm bünyemde var:)) hayal kurmayı severim az buçuk yazmaktanda anlarım:))) mersi şekerim:))

ablacımm çok keyifli oluyor dimi:)) hehehe:))) inşallah olur inşallah:)

katze :  
Hemde nasıl :o)) Biz evimizde çok güzel vakit geçiriyoruz.. Ve çok eğleniyoruz.. Esprili, kaprisli aklına gelebilecek her şekilde keyifli zaman anlayacağın.. Ve çok gülüyoruz.. Her şeyde kendimize pay çıkartabiliyoruz.. İnanılmaz keyifli yani..

nurich :  
şu ara farklı dünyalardayız. ben bu ara uzak durayım senden. pisliğe bulaşma sen :(

katze :  
En kısa zamanda Allah sana da yaşatsın inşallah ablacım :o)

olmaz_olamaz :  
ablacım inşallah sizinde hep daim olur bu dialoglarınız:)))

bana bak pislik değilsin sen...

katze :  
amin canım..

nurich :  
biliyorum pislik değilim ben amaq heryerim pislik dolu

olmaz_olamaz :  
onlardann yavaş yavaş kurtulacasın

petitbeurre :  
İnsan hayatının sadece %1ini kaplayan en güzel en güzel anlar bunlar, ertelememek lazım

Shirin :  
ne güzel duygularr,paylaşımlarrr..
dilediğin gibi devam etsin inş. ''aynı ben''arkadaşım ;))

olmaz_olamaz :  
semracım parasızlığın gözü kör olsun diyorum:))

"aynı ben" arkadaşım amiinnn:)

petitbeurre :  
Haklısın ya, parasız buluşulmuyor bile. Parasızlıktan kavuşamayan sevgililerin ruhu şad olsun. Ko bi kadeh :)

olmaz_olamaz :  
şerefee:)))

[hepsini okudum]