Shirin :
iyi şanslarrr..inşAllahh gerçekleşir dileklerin..
kanatlanıp çıkacaksındır hem de o yükseklere..
(ama şimdi böyle boş boş dilemek olmazzz yükselmenin sonunda ne içiyoruz dermişim;)
davuloğul :
bol şans fütüşüme
wolkaan :
bol şans gendaş :P
futile :
hepinize teşekkür :)))
muah !
[
hepsini okudum
]