Shirin :  
iyi şanslarrr..inşAllahh gerçekleşir dileklerin..
kanatlanıp çıkacaksındır hem de o yükseklere..
(ama şimdi böyle boş boş dilemek olmazzz yükselmenin sonunda ne içiyoruz dermişim;)

davuloğul :  
bol şans fütüşüme

wolkaan :  
bol şans gendaş :P

futile :  
hepinize teşekkür :)))
muah !

[hepsini okudum]