olmaz_olamaz :  
amaçlarından vazgçmekle alakalı söyledikleriniz için baknız nickim:)))

sanırım sende bi an coşkuluyken bi an sessiz kalabiliyorsun:)

Shirin :  
ne güzel tesadüf olmuş ;)
kesinlikle öyle..küçücük şeyler bazen beni öyle mutlu edebiliyor ki küçücük şeylerin bazen beni çok mutsuz edebildiği gibi..
tepkilerim anlık olabiliyor.. başkalarına göre kötü gözükse de seviyorum ben huyumu..

olmaz_olamaz :  
işte aynı ben:)

[hepsini okudum]