amaçlarından vazgçmekle alakalı söyledikleriniz için baknız nickim:)))
sanırım sende bi an coşkuluyken bi an sessiz kalabiliyorsun:)
Shirin :
ne güzel tesadüf olmuş ;)
kesinlikle öyle..küçücük şeyler bazen beni öyle mutlu edebiliyor ki küçücük şeylerin bazen beni çok mutsuz edebildiği gibi..
tepkilerim anlık olabiliyor.. başkalarına göre kötü gözükse de seviyorum ben huyumu..