ben de bir kaza gördüm.. ama hangi yoldaydı çıkartamadım şimdi. arabanın biri broadway'e arkadan çarpmıştı. arkadakinin önü hasarlıydı broadway'de birşey yoktu :o)) ama çok büyük bir kaza değildi yine de yolda baya bi önlem alınmıştı..
miss_anjelik :
ben de bir kaza gördüm.. ve o kazadan sonra hayatım değişti..
tahitian :
ne gibi? ölümlü bi kaza mıydı? genelde böyle olaylardan sonra, insanlarda bazı şeyler değişir..