miss_anjelik :  
dönerken izmir yolunda bir kaza gördük

tahitian :  
ben de bir kaza gördüm.. ama hangi yoldaydı çıkartamadım şimdi. arabanın biri broadway'e arkadan çarpmıştı. arkadakinin önü hasarlıydı broadway'de birşey yoktu :o)) ama çok büyük bir kaza değildi yine de yolda baya bi önlem alınmıştı..

miss_anjelik :  
ben de bir kaza gördüm.. ve o kazadan sonra hayatım değişti..

tahitian :  
ne gibi? ölümlü bi kaza mıydı? genelde böyle olaylardan sonra, insanlarda bazı şeyler değişir..

[hepsini okudum]