seksenbin :
oh ohh hadi bakalım ,]
hece :
:/
seksenbin :
alla allaaa.. ''ağladım rahatladım şimdide evime gidicem oh mis:)
zehrim aktı gitti.kardeşimi çok seviyorum iyiki var kımse olmasada o var'' demişsin bende mutlusun diye bu yorumu yaptım?!?!?!
hece :
:) iyi ha saol:)
seksenbin :
n'demek laf'ı bile olmazda bu ne hız =)
hece :
öyle:) baktım tembelliğin sonu yok:P
seksenbin :
=] bencede sonu yok ne tembelliğin nedee...!¿! ,]
[
hepsini okudum
]