seksenbin :  
oh ohh hadi bakalım ,]

hece :  
:/

seksenbin :  
alla allaaa.. ''ağladım rahatladım şimdide evime gidicem oh mis:)
zehrim aktı gitti.kardeşimi çok seviyorum iyiki var kımse olmasada o var'' demişsin bende mutlusun diye bu yorumu yaptım?!?!?!

hece :  
:) iyi ha saol:)

seksenbin :  
n'demek laf'ı bile olmazda bu ne hız =)

hece :  
öyle:) baktım tembelliğin sonu yok:P

seksenbin :  
=] bencede sonu yok ne tembelliğin nedee...!¿! ,]

[hepsini okudum]