isyan_atesi :  
super, tebrikler bakalim :)

sporkgirl06 :  
Tebrikler!!

futile :  
teşküüüür :)

brrn :  
tebrikler tebriklerr :))))

morlanet :  
bravooooo! ıslık ıslık! helal bee. bravooooo

wanda :  
bir yazı vardı hatırlarsın "Saate bakmaksızın kapısını çalabileceği bir dostu olmalı insanın...
"Nereden çıktın bu vakitte" dememeli, bir gece yarısı telaşla yataktan fırladığında;
"Gözünün dilini" bilmeli; dinlemeli sormadan, söylemeden anlamalı..

wanda :  
Teklifsiz kefili olmalı hatalarının; günahlarının yegane şahidi...
Seni senden iyi bilen, sana senden çok güvenen bir sırdaş...
Gözbebekleri bulutlandığında yaklaşan fırtınayı sezebilmelisin.
Ve sen ağladığında, onun gözünden gelmeli yaş...

wanda :  
işte öyle bir şey futile hanım:)
18 till we die:)

arkantos :  
helallen yolun açık olur umarım bundan sonra:=)

Shirin :  
tebriklerrrrrrr...
altay maçına gidemedik ama bunu nerde ıslatıyoruz? ;P (kutlanacak bişeyler lazım 30undan sonra ;))

futile :  
herkese teşekkürler :)

shirin > altay moralimizi bozdu zaten :( ama dediğin gibi bahane lazım bize, hiç farketmez, nerde dersen :)

futile :  
arkantos > gelince rakı senden balık benden !

futile :  
wanda kardeş > dile kolay bin yıl be :))

futile :  
bana şırdan ısmarlamazsan kabul etmem :P

Shirin :  
Senin şerefine içeceğiz futile ;) aa lütfen Sen söyle(buarada ben ciddiyim hee) pazar gününden sonra full gezicem ;)))

Gigi :  
tebrikler.. evet teşekkür yazısı isterdik.. :))

şimdi ne oldun sen?? (hep sorarlar ya gıcık olur insan.. hahaha..)

futile :  
yüksek mimar oldum gigicim :)

piove :  
Tebrikler, gözün aydın:)

persephonee :  
Tebrikler!!
geldigimde kordonda benden bir bira:)

futile :  
ooooh misss !

[hepsini okudum]