haha bu anında görüntü showu aynaya baktığımda hergün görüyorum been.ne kadar tanıdık geldii..
yok olmuyor,yapamayız biz.
bizim aptal dediğimiz o hatunlar bence çoook akıllı..
karel :
wayy yawruma bak bnm sinir yapmış etkili atasözleride kullanmış kuzucum bende bu trip yöntemini damadına kullanıyom ama bisüre sonra özüme dönüyom kıyamıyom yani şöyle diyim 'eşşeğe altın semer vurmuşlar eşşek gene eşşek olayı '
kendime diyom bunu=D
wiolet :
valla shirinim ben çözemedim onlarmı akıllı?
bizim gibi aklıbaşında olaylara gerçek tepkilerini veren hatunlarmı?
bunu erkişilere sorsan aklıbaşında kız ararlar realitide öle olmaz ama
nerde bi aptal tirip can var gider ona yapışırlar
wiolet :
kareliiiimmmm guuuzzuuuummm
yok yawrum sen damadıma trip atma eğer aklını başına getirmek istediğin anlar olursa
öle bi akıllı laf etki
halk arasında kullandığımız gibi apışıp kalsın :)
wiolet :
güzelim ya sen özünü utanma duygunu terbiyeni kaybetme yeter
öle hayvanatlı ata sözlerimizide kendin için kullanma ballim :D
karel :
tamam ballimmm söylediklerine aynen uyucam seni sewiyoreee
wiolet :
kalp kalbe karşıdır canım benim bende sewiyoooore :D
karel :
ne wardı erkek olaydın beni alaydın olmamıydı ya la=D
wiolet :
olurdu ellaamm :))
karel :
gerçi senin erkek kılığına girmiş halinide hatırlıyorum=D
wiolet :
valla daha çok ilgi görüyorum erkek kılığındayken yakışıklı oluyorum kahretsin :)))
erkek olaydım nolurdu bilmem :)))))))))))
karel :
walla bende bilmiyomda söle bi hayal kurdumda çok komik şeyler geldi aklıma=DD