seksenbin :  
saklar elbet... ve insan bazan alışkanlıklarını görmezden gelmeliki rutinler yer bulamasın kendine!! ,]

hece :  
:)kokuyo ama pof.

broca :  
tam da şimdi bir sigara yaksam dedim,yanında kahve,ama odada içersem üzerine de uyursam çok iğrenç bir şey olur dedim,kendimle çeliştim,vazgeçtim,şimdi senin yazını okuyunca yapıyorum 40 gün arkadaşıyız ne de olsa :)

hece :  
:) sevgili broca o vakit biramı sana kaldırıyorum:) sağlıgına:D sigara içerek nasıl olcaksa:D

seksenbin :  
koku bu uçar gider! bırak biraz dağanık kalsın... ,]

hece :  
kalıyo zaten:D

seksenbin :  
daha ne istiyorsun..ki kiki?

hece :  
ehueh annemi istiyorum:)

seksenbin :  
''anne'' güzel istekmiş.. =)

broca :  
Olur olur hem de çok güzel olur :)

hece :  
o vakit "nazdrovya" bir yıl rusça kursuna gidip öğrendiğim tek kelime:D

[hepsini okudum]