saklar elbet... ve insan bazan alışkanlıklarını görmezden gelmeliki rutinler yer bulamasın kendine!! ,]
hece :
:)kokuyo ama pof.
broca :
tam da şimdi bir sigara yaksam dedim,yanında kahve,ama odada içersem üzerine de uyursam çok iğrenç bir şey olur dedim,kendimle çeliştim,vazgeçtim,şimdi senin yazını okuyunca yapıyorum 40 gün arkadaşıyız ne de olsa :)
hece :
:) sevgili broca o vakit biramı sana kaldırıyorum:) sağlıgına:D sigara içerek nasıl olcaksa:D
seksenbin :
koku bu uçar gider! bırak biraz dağanık kalsın... ,]
hece :
kalıyo zaten:D
seksenbin :
daha ne istiyorsun..ki kiki?
hece :
ehueh annemi istiyorum:)
seksenbin :
''anne'' güzel istekmiş.. =)
broca :
Olur olur hem de çok güzel olur :)
hece :
o vakit "nazdrovya" bir yıl rusça kursuna gidip öğrendiğim tek kelime:D