futile :
ne de olsa bin yıl be kardeş :)
futile :
geç saylanmaz, bugün zaten doğumgünü :) eşşeeeeek kadar eşşşeeeeeek !
ahah !
wanda :
çoook teşekkür ederim güncenin delisiiii:))) hiçbir şey için geç değildir:)) öpüyorum çok:))
wanda :
benden +2 ay daha eşşek kadar olduğunu da belirtirim futile hanııımm:)
superisi :
mesaj atıp boş yere seni heyecanlandırmayayım :P
mutlu yıllar :)
persephonee :
gecikmeli de olsa, nice yillara,
bol seyahatli bir yas gecirmen dilegiyle:)
wanda :
ilk seyahatle başladık bakalım:)
[
hepsini okudum
]