futile :  
ne de olsa bin yıl be kardeş :)

futile :  
geç saylanmaz, bugün zaten doğumgünü :) eşşeeeeek kadar eşşşeeeeeek !

ahah !

wanda :  
çoook teşekkür ederim güncenin delisiiii:))) hiçbir şey için geç değildir:)) öpüyorum çok:))

wanda :  
benden +2 ay daha eşşek kadar olduğunu da belirtirim futile hanııımm:)

superisi :  
mesaj atıp boş yere seni heyecanlandırmayayım :P
mutlu yıllar :)

persephonee :  
gecikmeli de olsa, nice yillara,
bol seyahatli bir yas gecirmen dilegiyle:)

wanda :  
ilk seyahatle başladık bakalım:)

[hepsini okudum]