olmaz_olamaz :  
bu kesin şaka:DD ilk anda yaşadığımız ülke bakımında "doğrudur abi kesin" kanısı uyandırıyor olsada şakadır bu kadarı:)

FaLLDoWn :  
:)

geyik ama gerçek aslında.

yağmur_meleği :  
"insanların konuşmalarında geçen inşallah sayısıyla orantılı olarak yaşamda kalınacak, işçiler maşallah sayısıyla orantılı kurtarılacak." deseydi de gayet yerinde olurdu.
herkes de amin derdi, yeme de yanında yat e mi?e.

xD :  
www.zaytung.com =))))))))

[hepsini okudum]