bu kesin şaka:DD ilk anda yaşadığımız ülke bakımında "doğrudur abi kesin" kanısı uyandırıyor olsada şakadır bu kadarı:)
FaLLDoWn :
:)
geyik ama gerçek aslında.
yağmur_meleği :
"insanların konuşmalarında geçen inşallah sayısıyla orantılı olarak yaşamda kalınacak, işçiler maşallah sayısıyla orantılı kurtarılacak." deseydi de gayet yerinde olurdu.
herkes de amin derdi, yeme de yanında yat e mi?e.