Shirin :  
annem dikmedi ama benim de kloş eteğim var(yazılışında bi tuhaflık var evet;) aynanın karşısına geçip sağa sola dönmek çok keyifli ;) hayalgücünü çalıştırdım da hahaha anlatmıcam ;P

mio_fe :  
ay shekerim cok sevindim demek senin de vardi kloshun :))

[hepsini okudum]