Shirin :
annem dikmedi ama benim de kloş eteğim var(yazılışında bi tuhaflık var evet;) aynanın karşısına geçip sağa sola dönmek çok keyifli ;) hayalgücünü çalıştırdım da hahaha anlatmıcam ;P
mio_fe :
ay shekerim cok sevindim demek senin de vardi kloshun :))
[
hepsini okudum
]