Shirin :  
aynı kaldırım taşlarını arşınlıyoruz desenize ;) keyifli oluyor beşiktaş'ta güne uyanmak ta..

futile :  
e ben de oralardayım, hatta az sonra gidip faturalarımı yatırmam lazım :P

Shirin :  
;)) bana bir kez gülmez misin komşii kızıı ;))

futile :  
;)

manyakmiknatisi :  
sen bensiz istanbul'a düşman ol!
hıhh!

Glycerine :  
oldum zaten
eski güzelliği kalmamış
28 kere de elim telefona gitti seni arayacağım diye sonra lan askerde bu adamceğiz dedim
çok özledim yıldoooooooooooooooooo

manyakmiknatisi :  
ben de özledim be ama yarıladım sayılır şafak demiş 95 :)

Glycerine :  
ooh eylüle beraberiz:)

manyakmiknatisi :  
16 eylül öğlen saatlerinde inicem istanbula :)

Glycerine :  
okeyto bebişim bye

manyakmiknatisi :  
ok k.i.b. mujk..

:D


[hepsini okudum]