aynı kaldırım taşlarını arşınlıyoruz desenize ;) keyifli oluyor beşiktaş'ta güne uyanmak ta..
futile :
e ben de oralardayım, hatta az sonra gidip faturalarımı yatırmam lazım :P
Shirin :
;)) bana bir kez gülmez misin komşii kızıı ;))
futile :
;)
manyakmiknatisi :
sen bensiz istanbul'a düşman ol!
hıhh!
Glycerine :
oldum zaten
eski güzelliği kalmamış
28 kere de elim telefona gitti seni arayacağım diye sonra lan askerde bu adamceğiz dedim
çok özledim yıldoooooooooooooooooo
manyakmiknatisi :
ben de özledim be ama yarıladım sayılır şafak demiş 95 :)