Shirin :  
ben de pzt.den sonra o kadar yoğun,o kadar sosyal olcam inşşşş ;))

futile :  
hep beraber :)

fou :  
"sırtında da dövme var mı?"

Ali_the_Great :  
saat dışı takı takmadığım için o tarz deneyimim olmadı ama benim de eşyalarım kıymetlidir, çünkü pek bizim(ben+abiler) gibi bakabilene rastlamadım ondan. Bi arkadaşa kulaklık vermiştim parçalayıp getirmişti, ( öyleydiki zaten) diyip. HRR.

futile :  
fou > 3 yıllıkları çıkmış bunun !

ali > sırf takı değil, çok kıymetli olmayan herhangi bir şey olabilir. gönyelerime bile bağlanmıştım bi ara !

acoustic_pain :  
cidden sevndim bn de, tekrarı olmasın bir daha :)

[hepsini okudum]