ben de pzt.den sonra o kadar yoğun,o kadar sosyal olcam inşşşş ;))
futile :
hep beraber :)
fou :
"sırtında da dövme var mı?"
Ali_the_Great :
saat dışı takı takmadığım için o tarz deneyimim olmadı ama benim de eşyalarım kıymetlidir, çünkü pek bizim(ben+abiler) gibi bakabilene rastlamadım ondan. Bi arkadaşa kulaklık vermiştim parçalayıp getirmişti, ( öyleydiki zaten) diyip. HRR.
futile :
fou > 3 yıllıkları çıkmış bunun !
ali > sırf takı değil, çok kıymetli olmayan herhangi bir şey olabilir. gönyelerime bile bağlanmıştım bi ara !