futile :  
eheh klibiyle süper oluyo bu :) çocuk zaten çok şirin, yemelik !

wolkaan :  
cemşitle cekicez bizde bunu ahaha gelince bakalım nasıl bişi olucak merak ediyoruz:D

sheva :  
ben de gelıcem teoman konserıne...

wolkaan :  
gelmeyen ne olsun:p

[hepsini okudum]