futile :
eheh klibiyle süper oluyo bu :) çocuk zaten çok şirin, yemelik !
wolkaan :
cemşitle cekicez bizde bunu ahaha gelince bakalım nasıl bişi olucak merak ediyoruz:D
sheva :
ben de gelıcem teoman konserıne...
wolkaan :
gelmeyen ne olsun:p
[
hepsini okudum
]