arjen :  
yaşasın uykusuz, hakan, kadir.. yaşasın dostlar, köşe yazarları, satranç.. yaşasın son parasını bankadaki parasına güvenerek sokak çalgıcılarına verenler.... yaşasın arad yaşasın arad yaşasın arad.. yaşasın dostluğunnn:) canım arkadaşım...

dylan :  
uykusuz'u en çok seven, en çok uykusuz krizine girenler sıralamasında başı çekerim aradım, severiz, severiz, çok severiz.

çay isterken yüzümün kızardığı çok oldu hakketen. :))

cumba :  
bende alayınızı sevıyorummmmmm demek istiyorum...:)))

nilay :  
Orası neresi ya hahahah

cumba :  
tanısıyomuzzz , pardonnn...:Pp:))

arjen :  
nilay kim lan... çıksın yorumlardan atalım:)

[hepsini okudum]