arjen :
yaşasın uykusuz, hakan, kadir.. yaşasın dostlar, köşe yazarları, satranç.. yaşasın son parasını bankadaki parasına güvenerek sokak çalgıcılarına verenler.... yaşasın arad yaşasın arad yaşasın arad.. yaşasın dostluğunnn:) canım arkadaşım...
dylan :
uykusuz'u en çok seven, en çok uykusuz krizine girenler sıralamasında başı çekerim aradım, severiz, severiz, çok severiz.
çay isterken yüzümün kızardığı çok oldu hakketen. :))
cumba :
bende alayınızı sevıyorummmmmm demek istiyorum...:)))
nilay :
Orası neresi ya hahahah
cumba :
tanısıyomuzzz , pardonnn...:Pp:))
arjen :
nilay kim lan... çıksın yorumlardan atalım:)
[
hepsini okudum
]