dostluğu,arkadaşlığı yaratan; dertli,tasalı,acılı günlerin bölüşülmesi değildir..Dostluk ve arkadaşlık mutlu günlerin bölüşülmesidir..daha fazlası değil..Bu yüzden bir hata varsa bence 'arkadaş' dediğin kişilerde arama,onlar gerekeni yapmış gibi..
tual78 :
Benim ders çalışmamı engelleyen arkadaşımın bir sıkıntısı vardı ona yardım etmek için bir kaç saatimi ayırdım ki benim çok meşgül olduğumu bilmesine rağmen benim bütün gün ders çalışmamı sadece kendi keyfine engelledi.
tual78 :
Ayrıca dostluk ve arkadaşlık hakkındaki fikirlerine pek katılmıyorum.Arkadaşlar belki iyi günler için var olabilir ama benim kötü günlerimde de yanımda olan dostlarım var.Arkadaşlar için bence kişilkleri ile alakalı bir durum bu.