mutlu olmanın yolu bencillikten geçiyo biraz sürekli başkalarını düşünürek kendini unutma yolunda ilerlemek gibi sonra kendin aklına gelirsin aaa bi bakrsın mutsuzum !
denizci :
ne yapım ama elimde olmayan bir huym bu belkide arkadaşlarım ve çevrem bu zaafımdan faydalanıyorlar ne desem boş ben bildiğin salak bir balığım işte herhalde sanırsam
wiolet :
estafurullah öle şey olurmu
zaman zaman hepimiz yaşarız bu tarz duyguları
bak nick'in denizci:)
bu geminin kaptanı sensen rüzgar fırtına sana zarar vermez,gerektiği şekilde hareket edersen galip çıkan sen olursun .... (nacizane fikrim ) :D
karacaa :
çevreni değiştir bence farkında olman güzel ama farkında olupta hala bu durumu devam etirirsen bak işte o zaman salak olursun!!!
denizci :
gemide kaptanım ben.deniz bile daha temiz .fırtınanın geleceği rapor ediliyor.ondan kaçabiliyorsun.temiz sandığın insanların raporunu kim veriyor.onlar aniden fırtına çıkarıyor