karel :
o buliği çok sewiyom ben=D
wiolet :
bende sewiyorum
ah bide sewsin dediklerim seweydi ya olmamıydı la :)))
karel :
sewmesi gerekseydi sewerdi ballim buna inan
[
hepsini okudum
]