karel :  
o buliği çok sewiyom ben=D

wiolet :  
bende sewiyorum
ah bide sewsin dediklerim seweydi ya olmamıydı la :)))

karel :  
sewmesi gerekseydi sewerdi ballim buna inan

[hepsini okudum]