1)gözler çok güzelmiş maşallah:) 2)nihat süper ötesi bi adam yarılıyorum onu dinlerken harika şeylere muhteşem şekilde parmak basıyo:) 3)SIR hayatımda beni en çok etkileyen kitaptı ve deli gibi kitap okuyo olmama rağmen auroranın incileirni alıp
olmaz_olamaz :
okuyamaıdm daha:)
huzur güzeldir aynı ben arkadaşım:)
Shirin :
yaa boş bi huzur ama olsun huzur işte;))daha huzurlu + mutlu olmak lazım..şimdilik sadece huzur..sağol aynı ben arkadaşım (göz iltifatına) bi onlar var zaten ;P Aurora'nın incilerini okuyayım veririm arkadaş ;) ama şu sınav geçsin önce sonra okuyacam
olmaz_olamaz :
hehehe kitap öğütücüyüm ben:) sadece bu hafta 12 kitap okudum:)
Shirin :
hey maşşallaaaaahhh diyelim.. bak bu konuda aynı ben diyemicem aynı ben arkadaşım ;))
olmaz_olamaz :
heheh :)) insan asosyal olunca yapacak başka bişey kalmıyo güzelim:))
Shirin :
buarada aynı ben arkadaşım.daha ne kadar aynı ben diyeceğimiz ortak konular çıkacak merak içerisinde beklemedeyim ;) ama negsl bişi;)
olmaz_olamaz :
hehe bakalım bende meraktayım:))))
pejmurde :
o robot kıyafetı 70 kılo
Shirin :
bananeee iyi çalışsaydı da düzgün çıkarsaydı.beceremedi işte beceremediiii ;)
pejmurde :
sana 70 kılo gıydırsek
külçe gibi yapışırsın yere
biraz anlayış bayan
Shirin :
hahaayyttt çok bilmişsiniz bayım..tarttınız mı 70 kg olduğunu?hem hem,o bayanın savunucusu musunuz? 70 kg değildir o kollar gayet ii çalışıyodu bakalım ;)
pejmurde :
bayan oldukca guzeldı
okudum 70kg oldugunu
onu savunabılırım bayan
Shirin :
bayım peki Siz bilirsiniz elin gavurunu savununuz ama ben de ısrarlıyımmm iyi çalışsaydı da o kafasındakini düşürmeyeydi.daha önce sahneye inip azıcık kıvırmalıydı ama nerdeeee??nadide dansözlerimizden birini koyaydılar üüü ;)
pejmurde :
bayan susunuz ve kabulleniniz.
70 kg dan bahsedıyorum agır bırseyden ve yapılmaya calısılan guzel seyden
hosgorunuz nerede bayan ?
Shirin :
bu hafta için hoşgörüyü koydum kenara bayım..inatla ve ısrarla diyorum ki,çalış çalış sen gel yarı finalde üstünden çıkarama.insanı umutlandırıyolar atraksiyon olmalıydı banane yaa..bananeeeeeeeeeeee
pejmurde :
bayan o robotun elındekı kesıcıyı sızın ustunuzde denemesını zevkle ızleyebılırım
Shirin :
neyin peşindesin???benim üzerimde denesin de öleyim mi yani??aaa ;((
pejmurde :
yok ölme de bi canın acısın
bayan :)
Shirin :
meraketme onun yerine kendi kendime canımı acıttıryorum.3 cmlik iğneyi burun altına 100lerce kez batırttırarak;(ama elin gavuru için sen türk kızını gözünü kırpmadan harca.işte bu.kendi değerlerine sahp çıkmayan insanlar.görmeyeydi gözlerim vayy vaay